Mnoho dnešních firem si myslí, že veletrhy už nelákají a vykašlou se tak na představování firmy, protože si myslí, že to nemá význam. Ovšem opak je pravdou, veletrhy mají stále svůj potenciál a možná jste ho jen neuměli využít. Základem je dojet ve více lidech, a to proto, že nebudete stíhat mluvit s lidmi, kteří se u vašeho stánku budou zastavovat a poznávat vaši firmu. Chcete to mít jen dobrý plán a mít co nabídnout. Ať si každý říká, co chce, tak základem je skákací hrad. Co? Napadne každého, kdo toto čte. Odpověď je jednoduchá firmu bude stát skákací hrad okolo 10 tisíc, a to včetně potisku na přání.
Na hradu musí být nutně název firmy nebo produkt, který vytváříte. Hrad postavte hned vedle vašeho stánku. Všichni vrcholový manažeři a další majitelé firem chodí na veletrhy o víkendu, kdy musí vzít i děti, protože se jim chtějí věnovat. To je přímo příležitost pro vás, protože kde jinde se děti zastaví než u skákacího hradu. Díky tomu máte možnost si popovídat s jejich otec, který je majitelem firmy a přišel na veletrh právě skrz nové zakázky a možnosti. Budete tak mít dostatek času si popovídat, protože dítě ze skákacího hradu jen tak nedostanete. Budete mít jeho plnou pozornost, protože na hrad a bezpečnost bude dohlížet váš člověk.
Důležité je mít dostatek lidí, protože dětí i tatínků nebo maminek bude přibývat a vy jim musíte vnutit a nabídnout váš produkt nebo služby. Košile s vlastním potiskem firmy jsou samozřejmě základem, ať lidé vědí, jakou firmu zastupujete. Je to velmi zajímavý pohled na věc, kdy zlákáte děti a oslovujete jejich rodiče. Zabijete tak dvě mouchy jednou ranou a dost možná získáte mnoho zakázek. Navíc tento skákací hrad můžete využít na každé vaší akci. Bude propagovat firmu a vždy bude fungovat na stejném principu. Perfektní věc za minimální peníze, která může udělat hodně muziky.